ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

John Stamos ersätter Charlie Sheen?

”Jag älskar honom. Jag gillar John men han har inte det jag har och serien kommer att suga om han är med i den. Jag är ledsen. Han kommer inte att ta illa upp av det här, jag säger bara sanningen.”
Efter den senaste tidens tumult kring Charlie Sheen har inspelningen av 2 and a half men avbrutits och nu har rykten om att John Stamos - känd från Huset fullt och Glee - ska ersätta honom börjat cirkulera. Självgod som han är har Sheen gått ut och sagt vad han tycker om detta men John nekar till ryktena.
"
John Stamos med Mary-Kate/Ashley.

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-07 @ 19:04:33
URL: http://clarathoresens.blogg.se/
Postat av: Alina

ashley =)

2011-03-09 @ 23:06:53
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt