ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley Olsen försöker pruta

Ashley Olsen blev - tillsammans med Mary-Kate - rankad som den elfte rikaste kvinnan inom underhållningsbranschen med en rikedom på 100 miljoner dollar. Nya källor uppger att hon försökte få sina blommor billigare när hon var och handlade i Hollywood.

En åskådare har berättat för National Enquirer magazine*: "Hon kollade in blommor på Moe's Flowers i West Hollywood som var på rea för 12 dollar för 10 stycken. Men det räckte inte för Ashley, som hade mage att fråga; 'Kan jag få dessa för en dollar styck?' Efter att ha blivit tillsagd, 'Tyvärr, vi köpslår inte här', svarade hon: 'Men de är inte av den finaste kvaliteten', samtidigt som hon tog bort några döda löv. Killen insisterade då på att Ashley antingen skulle betala fullt pris eller glömma det så då hostade hon upp 12 dollar."


*The National Enquirer är en av USA:s största skvallertidningar och jag skulle tippa på att mindre än hälften av det de skriver om är sanning. Ashley har en gång stämt tidningen när de gav ut falska uppgifter om att hon skulle varit inblandad i en drogskandal.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Väldigt fin & intressant blogg! :)



Besök gärna min blogg, www.oliwiagiestyn.blogg.se & lägg till den via bloglovin :)

2011-01-16 @ 17:20:21
URL: http://oliwiagiestyn.blogg.se/
Postat av: en snygging till tjej

världens bästa blogg jag blev galen så fort jag såg den jag är galen i ashley oc mary kate

2011-03-18 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt