ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

4 år med bloggen

Glömde bort det men i tisdags var dagen då bloggen fyllde fyra år. Känns ganska konstigt att jag har hållt den uppe så länge. Det hela började väl egentligen med att jag läste en blogg om tvillingarna då (den finns inte kvar) och jag blev sugen på att testa själv för då kunde jag lära mig att blogga och så fick jag veta allt om tvillingarna samtidigt. Då var jag bara 12 år och man kan ju se att bloggen utvecklats under tiden och nu har jag inte längre lika mycket tid att lägga så därför passade det ju perfekt att Elle hoppade in.

Anledningen till att jag tycker om tvillingarna är främst på grund av deras grymma stil och så hänger det kvr sen man var liten. Började läsa deras böcker, se på deras filmer och sen var man fast. Tycker de är så målmedvetna och drivna tjejer båda två, men Ashley är nog ändå min favorit för att hon är mer lugn, jordnära och jag känner igen mig mer hos henne men Mary-kate är helt fantastisk hon med, såklart. jag är väldigt nyfiken på i vilken åldersgrupp ni läsare befinner er i samt varför ni tycker om dem?


Kommentarer
Postat av: matilda

jag är 14 år, och jag läser din blogg för att du skriver så bra och lägger ut så inspirerande bilder på mka! Jag gillar mary-kate och ashley för att dem har sjukt snygg klädstil, dem är så himla snygga och verkar som bra personer! haha :)

2011-01-29 @ 10:14:13
Postat av: Anonym

jag är nitton år och jag bara älskar din blogg! främst pga du lägger upp bilder som bara är någon dygn gamla- vilket man inte kan få i de vanliga skvallertidningarna! :) men varför jag ÄLSKAR tvillingarna är såklart deras stil. Den är så inspirerande och orginell på nått vis. Dessutom så är jag själv en tvilling så... kanske jag kan relatera till dem på ett annat sätt också :D

2011-01-29 @ 12:15:15
Postat av: emma

20 år

läser den för att jag tycker mary-kate är en gryn inspirationskälla + att jag var olsen-nörd i mina yngre år ;)

2011-01-29 @ 17:18:59
Postat av: sophie

17 år, läser också den som en inspirationkälla och var ett extremt fan av dom när jag var yngre och fortfarande fast på ett annat sätt.

2011-01-30 @ 01:19:15
Postat av: Amra

Jag känner igen mig väldigt mycket i det du säger. Förut var det mycket oj deras filmer böcker serier är så bra. Och så skulle man jämt köpa varenda tidning de fanns med i. Medans det nu när man blivit äldre ändras, man börjar gilla dem för vilka de verkligen är, det som ligger bakom deras framgång och så vidare. Det är riktigt coolt tycker jag! :)

2011-01-30 @ 01:59:54
URL: http://www.amramerie.blogspot.com
Postat av: Amra

18 är jag förresten. :)

2011-01-30 @ 02:01:00
URL: http://www.amramerie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt