ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Troian Bellisario: "Vi var bästa vänner!"

Skådespelerskan Troian Bellisario avslöjade nyligen för Seventeen Magazine att hon kände tvillingarna när hon var yngre. Så här sa hon: "När jag var fem år gammal var mina bästa vänner Mary-Kate och Ashley Olsen eftersom vi bodde tvärs över gatan från varandra. Jag kände bara till dem som flickorna på andra sidan gatan. Och jag minns första gången jag lekte med dem och något hände och jag insåg att de inte är vanliga barn. De behandldes annorlunda."

Kommentarer
Postat av: Khat

Jeg husker henne fra en episode fra NCIS, hvor hun er søstra til McGee. Flink skuespiller!

2011-02-05 @ 13:18:49
URL: http://khatf.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt