ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Megan Fox pratar om Mary-Kate och Ashley!



I en intervju med Diablo Cody så berättar superstjärnan Megan Fox om hur det var när ho första gången träffade en kändis på nära håll. Det var när hon spelade in filmen Holiday in the Sun med Mary-Kate och Ashley Olsen.

Megan sa: “De är trevliga tjejer. Första gången som jag nånsin var runt någon riktigt känd person, var med dem. Vi var barn, jag var ungefär 15 och det var de också. Jag såg hur jobbigt (och jag menar inget illa med det här) det var för de att vara i stora grupper med människor för de hade varit ända hela sina liv och blivit iakttagna hela liven och jag förstod inte varför någon var så. Jag hade ingen förståelse för varför man skulle stänga av och vara rädd och ha fobier, men när det händer en själv och man utvecklar dem och blir galen. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt