ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Måste bara säga...

tack till alla söta läsare som följer bloggen. Jag tycker det är roligt att få alla söta kommentarer och frågor är alltid roliga att svara på. Vad gäller tävlingen så är jag hemskt ledsen över att ni inte fått era utlovade priser än och jag har haft ångest över detta men jag har egentligen ingen direkt anledning till förseningen. Nu har jag dock hittat rätt porto (hoppas jag) och lägger på dem på brevlådan inom de närmaste dagarna.

Skulle vara kul om ni hade några förslag som jag kan göra för att förbättra bloggen. Känn er fria att tycka till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en riktigt välgjord blogg! Kanske någon äldre intervju någon gång? Det är alltid kul :P

2010-09-27 @ 19:25:13
Postat av: Nicole

Jag tittar in här varje dag och blir lika glad när jag ser att du uppdaterar så mycket! Mary-kate är min största inspiration och genom att du uppdaterar så mycket med nya bilder så kan det inte bli bättre. Tack för en grym blogg!

2010-09-28 @ 14:14:04
URL: http://stonewashed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt