ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate och Ashley pratar The Row


Mary-Kate (till vänster) och Ashley Olsen inspekterar varenda söm på kläderna. "Alla våra tyger är italienska och vi gör allting i USA. Vi kontrollerar allt," berättar Mary-Kate. Ashley tillägger: "Vi får vårda produkten när den är här."

Systrarna är båda perfektionister när det kommer till deras skapelser, säger de. "Jag känner att vi kan bli besatta av olika saker," säger Ashley. Mary-Kate säger: "Ehhh, jag kan titta på samma klänning och prata om samma söm i tio olika beslag. Jag är inte bra på att förklara, vad skulle du säga?" "Du blir verkligen nära produkten och vill att den ska bli så bra som möjligt," avslutar Ashley.



De blir mer offentliga med sin kollektion med visning den 3 oktober i Paris, som är andra gången de presenterar linjen. Tidigare, säger Mary-Kate, "vi skulle sälja kläder genom, jag antar att det skulle vara, privata möten med våra återförsäljare och tryck. Alla kände en personlig förbindelse mellan Ashley och mig och vårt varumärke. Vi har alltid varit närvarande. " 

Även fast det är vår- och sommarkolletkionen de ska visa i Paris så ser tvillingarna redan fram emot hösten. "Vi börjar på pre-fall. Denna vecka började vi köpa vårt material inför hösten. Det handlar om tre månader från att vi beställer tyger tills vi får ut ordern. Folk förstår inte hur snabbt du måste utveckla en kollektion . Det är mycket och vi är ett litet företag också. Det har varit en hel del arbete," säger Ashley.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ar det inte tvart om? MK ar val den till vanster och Ashley till hoger?

2010-10-01 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt