ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Jag är med och tävlar om Sex and the city-biljetter


Jag brukar inte delta i tävlingar men nu var jag bara tvungen att vara med i den här för vem vill inte vinna 23 påsar chips? Skulle ju vara drömpriset haha. Dessutom så ser jag väldigt mycket fram emot den andra Sex and the City-filmen. Man kan nog aldrig få nog av de tjejerna, tror jag. Jag kan inte fatta att det gått hela två år sedan den första filmen kom ut!

Nu ska jag se till att kamma hem det här priset för det är ingenting man kan missa. Kika in trailern nedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt