ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ni frågar, jag svarar

En fråga bara. Om du gillar dom, hur kan du vara med och supportra paparazzi videos på dom? De tycker uppenbarligen att det är jobbigt, så varför använda den själv, om du är ett fan?

Svar: Det var en bra fråga, för jag antar att det kan verka lite konstigt. Jag lägger ut bilder på dem för att bilderna kommer ändå att tas och jag vet att de flesta av mina läsare vill se bilder på dem, veta vad de gör osv. Jag tycker själv det är roligt att kolla på sådana bilder, främst för att se vad de har på sig, men även för att se att de också är mänskliga och inte alltid ser ut som superstars. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt