ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

The Rows hemsida äntligen aktiverad!

The Row har precis aktiverat sin nya hemsida - therow.com. Äntligen säger jag! Jättebra eftersom man där kan se nyheter, kollektioner m.m vilket gör det lättare att följa med. Tvillingarna medverkade i en intervju med style.com som ni kan läsa här nedan.

Vilka är era favoritwebbplatser, och vartifrån fann ni inspiration för att göra er nya?
Ashley Olsen: Jag måste erkänna att vi är inte så tekniskt kunniga, men vi försöker ständigt lära och upptäcka nya saker på webben. Jag kollar Style.com att titta på kollektionerna och jag älskar att rota runt i några av de andra modebloggarna för att se vad som händer. Och, naturligtvis, kontrollerar jag nytimes.com religiöst och huffingtonpost.com för nyheter. En kompis presenterade hypem.com för mig, vilket är en fantastisk källa för att kolla in ny musik.

Vad säger webbplatsens utseende och känsla om kollektionen?
Mary-Kate Olsen: Vi tittade på en massa olika webbplatser innan vi började arbeta på egen hand, och vi trodde de flesta var för avancerade. Vi ville att The Rows webbplats skulle vara dämpad och mycket direkt. Jag tror att det har varit en filosofi bakom The Row ända sedan vi startade linjen. Alla bakgrundsvisioner är högupplösta bilder av verkliga tygprover från våra kollektioner. Vi ville att tittaren verkligen skulle se alla detaljer i de vackra tyger vi använder - tvättad röd siden charmeuse, vågen av våra python skinn, vår kashmir modals. Vi ville att det skulle kännas som att du kan nå ut och beröra allt.

-Nicole Phelps

Läs hela intervjun här och kolla in den nya hemsidan här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt