ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

The Rows första modevisning!

Ashley Olsen har berättat för WWD att The Row kommer ha sin första modevisning under den kommande modeveckan i New York, som äger rum nästa månad. Tid och plats är ännu inte bestämt men de som ska dit måste nog vara väl beredda på att få tag i biljetter för jag gissar att de lär ta slut rätt fort. Mary-Kate och Ashley var glada över att ha sin första visning i New York.

Jag är jättespänd över det här! Jag undrar hur showen blir och hur kläderna kommer se ut. The Rows kollektioner brukar ju inte vara så jättestora men jag antar att de har tänkt att utöka den och kanske antalet arbetare och affärer också. Även om Elizabeth and James är större och omfattar mer varor är jag inte förvånad över att det inte var den som kom först upp på catwalken eftersom tvillingarna har byggt upp den här helt själva.

Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

sV: tack! :)



Hih, du älskar olsens va? haha, vem gör inte det liksom? :)

2010-01-20 @ 17:56:33
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt