ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate och Ashleys näsoperation


Man kan definitivt se att Mary-Kates näsa blev mindre år 2007, men jag är inte lika säker på att Ashley verkligen gjorde en operation.



Emma: Hej, jag tycker verkligen om din blogg! Läser den varje dag, men det är en sak jag bara undrar och tänkte om du visste om det sant att MK har gjort en näsoperation?

Svar: Först måste jag bara tacka för att du klickar dig in här varje dag. :)

Jag kan inte säga att det är 100% sant för media hittar på en massa saker men jag kan säga vad jag har läst och vad jag själv tror.

Enligt den här hemsidan så ska Mary-kate och Ashley för 3 år sen kommit på idén om att göra likadana näsoperationer. Det var från början Ashleys idé och från flera håll ar jag hört att hon hatat sin näsa under en väldigt lång period. Tvillingarna gick då och pratade med Dr. Raj Kanodia och MK var den som bestämde sig för att börja.

En källa sade till tidningen Touch Weekly: “Ashley har alltid tyckt att hennes näsa var lite för stor, så hon ville få den omgjord. När hon pratade med sin syster om det så älskade hon idén. "


I den här videon berättar de en liten annorlunda historia om vad som hänt. Kolla gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt