ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley på Tommy Hilfiger's modevisning



Nu kommer massor med bilder från igår då Ashley var på Tommy Hilfigers modevisning i New York. På vägen dit gick hon med sin mamma Jarnette Olsen men under själva visningen satt hon med bl.a. Ed Westvick, Hayden Panettiere, Rosario Dawson och Penn Badgley.

 
Hon hade på sig beiga byxor med svaga linjer på. Till det hade hon en långärmad t-shirt, svarta pumps, en gul väska och silvriga örhängen och ringar. Passade bra!

Ali Hilfiger och Ashley Olsen Ashley Olsen med mamma jarnette olsen
 
 
ashley med tommy hilfriger 
 
 


Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! :D

Det är många av mina läsare som har frågat om jag ska ha några tävlingar, så jag ska börja med det på måndag, men jag har ett problem. Jag vet inte vad för sorts tävling. Veckans blogg, veckans bild, veckans person?

2010-02-19 @ 16:55:20
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Elin

Damen hon gick med på bilderna är i alla fall inte Jarnie Olsen. Det är någon annan!

2010-02-19 @ 18:00:48
URL: http://elinheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt