ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate, Ashley, The Row och Harper's Bazaar





Mary-Kate och Ashley Olsen på lanseringsmiddagen för The Row i september 2007. Ashley berättade för Bazaar  att de aldrig har tvekat på deras klädsmak när de skapat linjen. "Jag visste att det fanns kvinnor som inte ville ha på sig billiga t-shirts till en Chanel-kostym. De vill bära någonting lyxigt som är i samma anda som allt annat de äger - oavsett om det är en t-shirt eller en couture klänning."


Ashley Olsen på MET Costume Institute Gala i maj förra året, då hon bar en vit klänning från The Row. Hon säger att det aldrig var en fråga för henne att flytta till New York för att bo och jobba. "Jag älskar New York. Jag har alltid vetat att det var där jag ville vara. Alltid."


Här har systrarna designerklänningar och vintage-plagg. Ashley Olsen bär hennes favoritskinnjacka från The Row knuten runt midjan. Mary-Kate, i djurmönster, säger att deras varumärke "inte handlar om att vara sexig. Det handlar om att vara chic och bekväm."


Mary-Kate och Ashley Olsen på premiären av Lend me a Tenor, som ägde rum på Broadway i april, iklädda lager av spets från The Row.


Här är Mary-Kate och Ashley Olsen i klänningar från deras egna The Row på CFDA Awards tidigare i år. "Det bästa med att jobba inom mode är att det aldrig tar slut," säger Mary-Kate. "Och det sämsta med det är att det aldrig tar slut!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt