ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate Olsen: "Jag skulle aldrig önska någon en uppfostran som min”

Mary-Kate Olsen är inte samma tjej som du såg växa upp I tv-serien Huset Fullt tillsammans med tvillingsystern Ashley. Nu är hon ett mode-kraftverk som har skapat sin egna identitet. Kimberly Cutter från Marie Claire har fått en upptitt på denna private stjärna, gått igenom The Rows studio och tittat tillbaka på hennes ovanliga uppväxt.

Utanför rampljuset älskar denna 24-åring att designa för sina tre blandade företag – från The Row till sin och sin systers lågprislinje Olsenboye för JCPenney – för att “det är ungefär som en mask att gömma sig bakom. Faktum är att Mary-Kate liknar sig och sin syster till ”små rackarungar-aktörer”, hänvisat till deras uppväxt framför kamerorna: ”Jag kollar på foton av mig och jag känner mig inte ett dugg förbunden till dem… Jag skulle aldrig önska någon en sådan uppväxt. "

Och när frågorna rör sig till hennes press-putsade problem med en ätstörning (hon blev inlagd för behandling år 2004) och med en hårdfestande livsstil (inkluderande hennes tid med det sista av Heath Ledger) sager hon bara att hon har lärt att söka hjälp när hon behöver det: ”Jag tycker att det är väldigt viktigt att kunna prata ut när någonting är fel. Jag lärde mig id en väldigt ung ålder att om du inte pratar om det så kan du bli galen."

Hennes fokus ligger just nu på mode. Från The Rows början till deras tidiga succéer – “Det tog oss ett och ett halvt år att göra den första T-shirten,” säger hon –Mary-Kate tar det mer seriöst än någonting annat: “Jag laser fortfarande manus och om någonting bra kommer upp så är det jättebra… men det är mitt dagjobb. The Row är dit jag går varje dag. "


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor, snygga!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-08-04 @ 23:16:05
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt