ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ugly Betty - the movie?

Nu när den sista säsongen av Ugly Betty precis börjat sändas på Kanal 5 börjar rykten om en kommande film spridas. Efter fyra år av Bettys äventyr får det vara nog men America Ferrera (som spelar Betty) är inte chockad av dessa rykten.

- Jag är nöjd med hur serien slutar. Förhoppningsvis kommer fansen att vilja ha mer, och de kommer att vilja se Ugly Betty: The Movie och ta reda på vad som hände med alla deras älskade karaktärer efteråt, säger hon i en intervju.

Ana Ortiz (Hilda) håller med:

- Det är något vi har pratat om och jag vet att America gärna spelar in en film. När den tjejen väl bestämt sig för något, kan jag inte tänka mig att det inte blir av.

Vanessa Williams hoppas också få se sin Wilhelmina på bioduken:

- Det var en otrolig grupp av människor, ensemblen var fantastisk, regissörerna, författarna - ja, allihop. Det var unikt. Ja, jag vill absolut ha en Ugly Betty-film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt