ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Leopard-mönstrat


Kommentarer
Postat av: Matilda Simonette- En blogg som blir större och större!

Hej! Nu har det skapats en facebook sida om min blogg som man kan gilla och bli ett fan av för att se mina uppdateringar och annat som hör till min blogg.



Jag har ett gäng besökare på min blogg och därför tänkte jag att när jag fått ihop ett gäng på facebook sidan som "gillar" så väljer jag ut några bloggare därifrån som kommer få publicitet på sidan och därmed bloggen. Vill Du få en större blogg så tryck på gilla knappen och jag kanske väljer dig??=)



Du behöver bara söka på "MatildaSimonette" så hittar du mig. Efter att du gått med där så skicka ett meddelande till= [email protected] så jag vet att du är med och tävlar.:) Sidan är just nu skapad så du har stor chans... Lycka till!!



//Matilda

2010-04-22 @ 22:18:37
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Amra

Hej! tack för en jättebra blogg! :) var kommer bilden där mary-kate har leopardmasken på sig?

2010-04-25 @ 00:36:42
URL: http://www.thingsbya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt