ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Stjärnorna tipsar om smink

Who What Wear lade idag ut en rolig sak på sin hemsida. De hade frågat några kändisar vad de hade för sminktips och här är svaren:

Erin Wasson: "När jag behöver lite mer vågigt hår så använder jag John Frieda's Take Charge Mousse"

Leighton Meester: "Jag använder en kombination av Lancome's star gloss in siren och MAC Pro's Longwear Lipcolor, med Boss Brown som bas och Slave to pink som ett glans på toppen."

Mary-Kate Olsen: "Jag använder Dior s-color eyeshadow i guld för att framhäva mina kindben och ögonkanter."

Nicole Richie: "För att skapa en 'kattögon-look' använder jag först MACs Liquid Eyeliner in Boot Black. När det har torkat drar jag över linjen med MAC eyeshadowi i kolsvart och använder MAC's 266 Small Angle Brush."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt