ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Mary-Kate och Sofi

Ni vet väl alla vem Sofi Fahrman är? Om ni inte gör det kan ni kollar in hennes blogg här. Jag har sett två bilder på henne och Mary-Kate och jag undrar om de är kompisar/bekanta för det är väl ingen slump att man stöter på samma fan två gånger? Eller?


Här är den ena bilden, som är ganska gammal. Skulle gissa att den är från 2005 eller 2006. Ser inte direkt ut som att hon bara är ett fan...


Här är den andra bilden och ett urklipp från hennes blogg den nionde juni 2008:

Det var inte bara jag som fyndade på marknaden idag. Jag sprang även på gulliga minimänniskan Mary-Kate i gladiatorsandaler och runda solglasögon. Hon tittade på en päls som hon valde att inte köpa.

Vad tror ni? Är de kompisar troo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt