ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Ashley i Hamton's Magazine

Som jag tidigare berättat är Ashley Olsen på omslaget av Hamptons magazine. Tyvärr har de inte lagt upp något på hemsidan men OK! Magazine tog med lite citat. I intervjun pratade hon om hur det var att växa upp känd, varför hon liksom MK föredrar New York framför Los Angeles och skådespelande. Jag hoppas jag hittar mer snart men här får ni lite så länge:

"Min personlighet har definitivt haft ett tidigare liv och ett mycket offentligt ett... Men det är inte vad jag känner mig bekväm i. Jag är ingen skådespelerska. Jag är ingen offentlig person eller i egenskap av en," sade hon om hennes mer offentliga förflutna.


"Det har inte varit lätt på något sätt. Jag började med t-shirtar," sade hon om The Rows start. "Jag var inte säker på att det skulle bli ett företag. Det var mer något jag gjorde för min kreativitet."


Ashley tror på hennes produkter för att det är mer än bara ett märke eller ett namn. Hon känner att kvalitén för Elizabeth and James och The Row får prata för sig själva. "Det är det som är saken med kändisvarumärken nu för tiden. Folk tror att de kan precifiera ett varumärke med bara ett namn, men produkten måste tala för sig själv. Det spelar egentligen ingen roll vems namn det står på. Det är sanningen. Det är arbetet bakom. Det gör att du stiger fram till plattan."

Rykten har gått om att Ashley vill stänga av sin syster från The Row men här hör vi något som låter mer som sanningen:
"Hon kunde inte vara mer supportande. Från en designers perspektiv tar hon alltid fram koncept på bordet."

Även om hon sagt att hon inte är skådespelare längre så kommer det lite hopp i orden: "Säg aldrig aldrig".

Här finns en miniatyr av omslaget och en annan bild från fotograferingen, men jag väntar med att posta dem tills jag hittar fler och bättre.


Kommentarer
Postat av: Mike

http://mka0lsen.blogg.se/images/2008/randig_24276840.jpg du råkar inte veta vad det är för tröja hon bär på dessa bilder? Jag frågar eftersom jag söker den åt en tjej som jag vet vill ha just den, och.. I´m determined to do my best to help her find it. :) Nice blogg, för den delen!

2009-07-01 @ 13:33:37
URL: http://mikesmind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt