ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Influence - slutsats

Ralph Waldo Emerson sa en gång: "Det är inte längden av livet, utan djupet av livet." Det gångna året com jag har arbetat med den här boken har varit en fullgörande resa av att vara i närheten av beundransvärda, passionerade och inflytelserika personer, men det är ett relativt litet kapitel jämfört med alla som har bidragit till det jag har uthärdat i mina tjugotvå år. Det är svårt att komma fram till några personliga erfarenheter och summera den här boken i några få ord, då varje individ har ett annat perspektiv på livet och vad ett väl levt liv skulle vara. Men när jag tittar tillbaka på de många möten och intervjuer på de föregående sidorna kan jag identifiera en avslutande röd tråd: att uppmuntra människor att leva livet i nuet, som slår ett ackord med Emerson ord.

Vare sig det är ett träd i ett öppet fält, färgen på någons barndomssovrum, på gatorna i New York City, en kvinnas kroppsformer, kostymer för teatern eller en spännande konversation - att vara närvarande är viktigt att inte förbise de möjligheter som ligger framför för dig och den inspiration som skulle kunna vara den katalysator för ett nytt äventyr. John Galliano uttalade sig, "Du får bara ett kort liv, så ta chansen." Jag är medveten om att mina starkaste minnen är de stunder jag har helt anammat, oavsett om de är ett utmanande hinder eller en prestation, ett förödande ögonblick eller en fest, skratt och tårar. Utan medvetenhet skulle mitt liv sakna djup och fullbordan. Ung och kanske naiv, vad jag vet, som denna resa har nått sitt slut, är att jag fortfarande inte vet någonting i perspektiv till de upplevelser och resor livet har att erbjuda. Den här boken är ett bevis på de oändliga möjligheter och öppna dörrar som väntar.
- Mary-Kate Olsen



http://olsensobsessive.net/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt