ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Lauren Conrad gästspelar i Privileged - ikväll


Laurenconrad.blogg.se


I kvällens avsnitt av tv-serien Privileged (som sänds kl 19:00 på kanal 5) kommer The Hills-stjärnan Lauren Conrad göra ett gästinhopp.

22-åriga Lauren kommer spela sig själv och vara med på ett poolparty anordnat av tvillingarna Rose (Lucy Kate Hale) och Sage (Ashley Newbrouge). Partyt går överstyr och jag väntar redan på att få se vad som händer. Men Lauren har inte övat så mycket inför rollen, hon sade själv i en intervju med US Magazine: "Jag är ingen bra skådis och jag tänker inte låtsas som att jag är det heller."

Lauren Conrad har redan gästspelat i både Family Guy och Greek, då också som sig själv, så det går nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt