ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Vilka dog i Desperate Housewives?

För er som är lika spända som jag på att få veta detta kan jag komma med lite skvaller. Minst två karaktärer dog, varav en STOR roll.

Mona, som försökte utpressa familjen Bolen, måste ha dött. Jag är helt säker på detta och det underlättar ju sitautionen lite för det är väl ingen som vill att den nyinflyttade familjen redan ska lämna Wisteria Lane? Ne inte jag i alla fall.

Enligt rykten kommer Lynette att klara sig undan tvillingar denna gång. På grund av olyckan sker ett missfall och minst ett av barnen dör.

Någon verkar också ha avlidit i den lilla stugan. Det såg man ju på handen som stack ut. Det såg ut som en kvinnas hand men det var inte Brees. Kyle MacLachlan som spelar Orson råkade avslöja att han stannar i serien så då blir bara Karl Mayer kvar. Det tycker jag var bra, om man nu får säga så. Gillar inte att han var tillsammans med Bree.

Så vem tror ni dör?

I nästa avsnitt som kommer i vår får vi se hur fruarna ser ut som äldre. Det är alltså inte en till framspolning utan de tänker bara på hur deras liv kommer se ut. De kommer ha grått hår, tjocka magar (Susan) och fullvuxna barn får vi se dem 10-30 år framåt i tiden.

Det finns även en del rykten som säger att Bree drömmer om ett liv utan Orson, Lynette föreställer sig en framtid med sonen Patrick, drabbad av en cp-skada, Gabrielles döttrar är i 20-årsåldern. Celia testar skådespelaryrket medan Juanita har blivit lesbisk. Angie föreställer sig ett liv i fängelse och som sagt är Susan fet.

Vi kommer få se vad som egentligen hänt i Angies förflutna men det är ännu lååångt kvar.

Kommentarer
Postat av: Catja

Hej!

Jag måste veta om du fortfarande vill eller har tid till att göra min design, dom du sa. Är jötte glad om du kan svara. Har verkligen tröttnat på min, som jag har nu.



kram/ Catja

2009-12-10 @ 21:33:49
URL: http://catjastory.blogg.se/
Postat av: js

läääängtar så!

2009-12-10 @ 22:47:32
URL: http://dexywho.devote.se
Postat av: Catja

Ja, det blir jätte bra. Tack snälla!

Hör av dig när du vill ha mitt namn/lösen.



Kram/Catja

2009-12-11 @ 13:55:04
URL: http://catjastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt