ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Så får du Ashleys outfit!


Jag hittade ingen ny bild på Ashley som jag ville göra en look-a-like till så jag tog en från februari förra året. Men eftersom Ash oftast är i Los Angeles så syns det inte att det är vinter och hon har t.o.m flip- flops på sig. Men om ni ska ha det här nu så är det ju bara att ha andra skor. ;)



Skorna orkade jag inte ens leta upp, men de kan ni säkert hitta vart som helst om ni letar i skoaffärer.
T-shirten kostar 99 kronor på Ellos. Koftan finns på Gina Tricot och kostar 179 kronor.
Tightsen hittade jag på Ellos, de också, för 99 men det finns helsvarta på Gina Tricot för lika mycket.
Skinnjackan kostar 998 kronor på H&M. Väskan var den bästa jag hittade, kanske inte jättelik men om ni vill ha den ändå är det en Maricci och går att beställa här för 1449.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt