ASHLEY
KONTAKT
MARY-KATE
STARTSIDA
OM MKA

Äntligen Hip Picks

Det kom ju inga Hip Picks för förra månaden, så jag blev verkligen glad att de kom nu. Hoppas ni också blir det. :)

Sommarens OS-gren:
MK: Ryttare
Ash: Löpargren

Semester-ställe:
MK: Vart som helst där paparazzin inte kan hitta mig.
Ash: Grekland.

Månadens måste-läsa:
MK: V-Magazine
Ashley: Franska Vogue och Purple

Accessoar just nu:
Mary-kate: Proenza Schouler solglasögon.
Ashley: gladiator-klackar

Vi kan inte vänta på:
MK: Nästa månads lansering av "Robert Lee Morris for Elizabeth and James"
Ash: Våran snygga, nya smyckes-sortiment som du kan ha varje dag.

18 feb 2003 Toronto

Om ni vill kolla på de riktiga kan ni gå in här. Och om det inte var någon som märkte det så har jag ändrat min bloggdesign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Beastly
Roll: Mary-Kate - Kendra
Status: BIO I USA

Story Of A Girl
Roll: Mary-Kate - Stacey
Status: Okänt